Jak to funguje

Chcete žít zdravěji, jíst lépe a hlavně u toho hubnout?
DietFreshMenu je Vašim ideálním řešením za dostupnou cenu.

K dosažení úspěchu je nutná
Vaše spolupráce!

Hubnutí je naší specialitou. Ať už potřebujete redukovat váhu pro nějakou událost, nebo máte dlouhodobý cíl zhubnout, DietFreshMenu je program, který nabízí bezstresový, flexibilní a zároveň chutný způsob stravování. Společně s Vámi naplánujeme denní příjem kalorií a dodáme krabičkovou dietu na dohodnuté místo, do práce nebo třeba i domů.

nabídka balíčků

1

Vyberte vhodný program pro Vás...

Chcete zhubnou nebo jen udržet váhu a jíst zdravě?


Vyberte vhodný program pro Vás zde...
 

2

Doprava nebo osobní odběr?

Vyberte způsob a místo dopravy

Můžete zvolit závoz domů a nebo si jídlo vyzvednout
osobně
na výdejních místech.
 

3

Odeslání objednávky

Vyplňte údaje
a odešlete objednávku.

My se Vám ozveme během 24 hodin.

4

Nebojte se zeptat

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte!

e-mail: info@dietfreshmenu.cz

tel.: +420 722 621 261

Fotka poradce Brno

Bc. Jaroslav Holánek, náš profesionální výživový poradce v Brně

Takřka celý život se věnuji sportu a aktivnímu životnímu stylu. Své odborné vzdělání v oblasti výživy jsem zahájil pod vedením společnosti Nutris, kde jsem úspěšně absolvoval akreditovaný kurz výživových poradců ČR.

Fotka poradce Olomouc

Mgr. Kateřina Gálová, naše profesionální výživová poradkyně v Olomouci

"Mám ráda práci s lidmi, a proto jsem se rozhodla jít svou vlastní cestou, cestou, na které chci pomáhat lidem při úpravě jejich životního stylu."

Správné stravování

ilustrační foto

Jídlo - Naučte se správně vyvážit příjem a výdej kalorií.

ilustrační foto

Pravidelnost - Nejdůležitější je jíst pravidelně v menších vyvážených porcích a přitom nehladovět.

ilustrační foto

Pohyb - Hubnutí vždy kombinujte se zdravým pohybem. Posílíte organismus i vůli dosáhnout cíle.

ilustrační foto

Vyváženost stravy - S DietFreshMenu dodejte tělu správný poměr bílkovin, sacharidů, tuků a vitamínů.

ilustrační foto

Pitný režim - Denně vypijte 30 ml nejlépe neslazených tekutin na 1 kg váhy, v teplých obdobích a při sportovních aktivitách i více.

ilustrační foto

Relaxace a dostatek spánku - 6 - 7 hodin spánku denně jsou pro regeneraci těla nezbytné, v průběhu dne se snažte relaxovat.

ilustrační foto

Alkohol - Alkohol je kalorická bomba a výrazně zvýší Váš příjem denních kalorií. Proto jej raději vynechejte.

ilustrační foto

Jídlo před spaním - Je rozšířená myšlenka, že večer nemáte jíst. Pro každého večer znamená jinou dobu, a proto, pokud chodíte spát později, i v tuto dobu jídlo nevynechávejte a naposledy se najezte cca 2 hodiny před spánkem.